Vinkkiverkko

Oppimisen ja opettamisen verkkoja

Yritin muutama päivä sitten kirjautua facebookiin normaalisti. Yhtäkkiä se alkoi kyselemään turvakoodia, joka olisi pitänyt tulla puhelimeen, mutta mitä ei vielä tähänkään mennessä ole tullut. Nyt en sitten pääse kirjautumaan sisään ollenkaan. Tietäisiko joku mitä pitää tehdä, että tilin saa taas auki?

Katselukerrat: 469

Vastaa tähän

Vastaukset tähän keskusteluun

Mikä on tilanne? Tuli mieleeni, että onko Facebookissa oikea puhelinnumerosi (kännykkä). Tunnuksen palauttamista voi yrittää myös sähköpostin avulla unohditko salasanasi -linkin kautta (https://fi-fi.facebook.com/recover.php).

Tilanne on edelleenki sama eli tili on lukossa :/. Oon vaihtanut salasanaa jo monta kertaa, mutta ei sekään ole auttanut. Puhelinnumerokin näyttää olevan oikein.

Mää luin jostain ohjeesta, että siinä ei sais edes olla sitä plus merkkiä edessä. Ootko laittanut mailia asiasta fb:n ylläpitoon? Ite oon laittanu, mutta eihän sieltä mitään vastausta saa. Mulla on ollu nyt tili viikon kiinni, ja toivo alkaa mullakin hiipumaan. En keksi muuta ku että teen uuden profiilin.

Ilmottelehan, jos asia jotenki ratkeaa :) Määki vielä vähän aikaa oottelen.

mun tili aukes tänään! :) en yrittäny ollenkaan 3 päivään, vaan annoin facen olla. nyt sitte tänään tuli se koodi puhelimeen. miten siellä?

Vastaa keskusteluun

RSS

© 2017   Created by Anne Rongas.   Toiminnon tarjoaa

Merkit  |  Ilmoita ongelmasta  |  Palveluehdot